קידום אתרים הוא דרך למצוא ולמשוך את הלקוחות הפוטנציאליים שלך, למשל על ידי רישום אתר האינטרנט שלך בכיווני האינטרנט הפופולריים ביותר.
קידום אתרים באיכות גבוהה הוא הערובה שלך להצלחה, הוא עוזר ללקוחות שלך ללמוד יותר עליך ועל עבודתך.
קידום מכירות מראה שאתה מוכן ליצירת קשר עם הלקוח שלך, אתה מוכן לספר על עצמך, אז יש לך על מה לספר.
טכניקות אינטרנט ממלאות את אחד התפקידים החשובים ביותר בחיינו הנוכחיים.
קידום אתרים עוזר לך להיראות על ידי הלקוחות שלך ולהכיר אותך.
מה זה SEO?
SEO ראשי תיבות של 'אופטימיזציה למנועי חיפוש'(Search Engine Optimization).
זה בנוגע לבצע אופטימיזציה של דפי האינטרנט שלך כדי לגרום להם להגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים.
במילים אחרות: יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יתקלו באתר שלך בעת חיפוש מקוון.
קידום אתרים מתמקד בשיפור הדירוגים בתוצאות החיפוש האורגניות – בלא בתשלום.
דף תוצאות החיפוש של גוגל עבור המונח 'כוכב הלכת נפטון'
בתמונה למעלה, אנו רואים את התוצאות הראשונות כאשר מישהו מחפש את ביטוי המפתח 'כוכב הלכת נפטון'. במקרה זה, ויקיפדיה היא התוצאה הראשונה וזה אומר שהדף שלהם ב-Neptune מדורג במקום הראשון במונח החיפוש הזה.
הרעיון מאחורי SEO הוא שכאשר אתה מבצע אופטימיזציה של הדף שלך כדי להפוך לתוצאה הטובה ביותר, אתה יכול לטפס על הדירוגים הללו ולהפוך לאחת התוצאות הראשונות שאנשים רואים.
מה שיביא לך יותר קליקים ותנועה לאתר שלך!
למרות שהדוגמה הזו מראה לנו רק תוצאות אורגניות, זה לא תמיד המקרה.
בהתאם למונח החיפוש שמישהו משתמש בו, יכולות להיות גם מודעות או תוצאה עשירה בחלק העליון, או כמה מוצרים של גוגל שופינג.
יש הרבה אפשרויות שונות.
מה שגוגל מראה יכול להיות תלוי גם במה שהוא יודע על המחפש (המדינה שבה הוא חי, למשל).
מדוע קידום אתרים חשוב?
יצרת אתר כי אתה רוצה שאנשים יקנו את המוצר שלך, ירשמו לשירות שלך או יקראו את התוכן שלך.
לא משנה מה המטרה שלך, אתה רוצה שאנשים יבקרו באתר שלך.
אם יש לך חנות סופגניות באמסטרדם, למשל, אתה רוצה שהאתר שלך יהיה מספר 1 כשאנשים מחפשים בגוגל: "סופגניות אמסטרדם".
מכיוון שהסיכוי שאנשים ילחצו על האתר שלך גבוה בהרבה כאשר זו התוצאה המובילה!
אבל איך גורמים לזה לקרות? מילה אחת: אופטימיזציה למנועי חיפוש! קידום אתרים הוא דרך מצוינת להביא אנשים לאתר שלך בחינם.
וזה שימושי במיוחד אם אתה בעל עסק קטן שאין לו הרבה כסף להוציא על פרסום.
מה קובע כמה גבוה אתה מדורג?
גובה הדירוג של כל תוצאה נקבע על ידי האלגוריתם של גוגל.
ולמרות שחלקים מהאלגוריתם של גוגל נשארים סודיים, שנים של ניסיון בקידום אתרים העניקו לנו תובנה לגבי גורמי הדירוג החשובים ביותר.
ניתן לחלק את גורמי הדירוג הללו לשתי קטגוריות:
-גורמי קידום אתרים בדף
דירוג הדפים שלך נקבע בחלקו על ידי גורמים בדף.
גורמים בדף הם כל הדברים באתר שלך שיש לך השפעה ישירה עליהם.
גורמים אלה כוללים היבטים טכניים (למשל איכות הקוד ומהירות האתר שלך) והיבטים הקשורים לתוכן, כמו מבנה האתר שלך או איכות העותק באתר שלך.
כל אלה הם גורמי SEO חיוניים בדף שאתה יכול לעבוד עליהם.
-גורמי קידום אתרים מחוץ לדף
בנוסף לגורמי קידום אתרים בדף, הדירוג שלך נקבע גם על ידי כמה גורמי קידום אתרים מחוץ לדף.
גורמים אלה כוללים קישורים מאתרים אחרים, תשומת לב במדיה חברתית ופעילויות שיווקיות אחרות המתרחשות מחוץ לאתר שלך.
למרות שלא בלתי אפשרי, קשה יותר להשפיע על גורמי SEO מחוץ לדף.
החשוב ביותר מבין הגורמים מחוץ לדף הוא מספר ואיכות הקישורים המפנים אל האתר שלך.
ככל שיותר אתרים איכותיים ורלוונטיים שמקשרים לאתר שלך, כך המיקום שלך בגוגל יהיה גבוה יותר.
גורם נוסף מחוץ לדף שמשחק תפקיד בקידום אתרים הוא התחרות שלך הקשורה לנישה של העסק הספציפי שלך.
בנישות מסוימות, הרבה יותר קשה לדרג מאשר באחרות.
התחרותיות של השוק שלך משפיעה אפוא גם על סיכויי הדירוג שלך.
דירוג טוב במנועי חיפוש כמו גוגל דורש אסטרטגיית SEO נרחבת המתמקדת בכל היבט של האתר שלך והשיווק שלו.
הצד הטכני, חווית המשתמש (UX), התוכן באתר שלך: כולם צריכים להיות ברמה הגבוהה ביותר.
כדי לשמור על דירוג טוב בגוגל, עליך לפתח – מה שאנו מכנים – גישת SEO הוליסטית.
לסיכום
קידום אתרים הוא הפרקטיקה של אופטימיזציה של אתרים כדי לגרום להם להגיע למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל – או של מנוע חיפוש אחר.
ב-TechPartners, אנו מאמינים שקידום אתרים הוליסטי הוא הדרך הטובה ביותר לדרג את הדפים שלך מכיוון שאתה מתמקד באופטימיזציה של כל היבט באתר שלך.
אל תשתמש בטריקים עם כובע שחור, כי בסופו של דבר, יהיו לכך השלכות שליליות על הדירוג שלך.
במקום זאת, תרגל קידום אתרים בר קיימא תוך מחשבה על המשתמש שלך, ותרוויח בטווח הארוך.