בניית אתר תדמית

גם אם העסק שלך מכוון ב-100% לא מקוון, אנשים יחפשו אותך בגוגל כדי לגלות מי אתה, מה הרקע שלך בשוק וכיצד ליצור איתך קשר בקלות.
האתר שלך הוא הנכס הדיגיטלי היקר ביותר של החברה שלך.
אתה צריך להתייחס לזה בזהירות כמו כל נקודת מכירה אסטרטגית אחרת. למה? נתחיל קודם כל בהגדרת אתר תדמית.

אתר תדמית מייצג עסק או מותג.
הוא משמש ליידע את הציבור על הנוכחות המקוונת של החברה והפעילות האחרונה ולהגביר את ההכרה בה.
אתר תדמית מסייע בקידום שירותים וגיוס לקוחות.


מהי המטרה של אתר תדמית?
בעידן המדיה החברתית, אתר אינטרנט נשאר בית לעסק המבוסס באינטרנט.
אתר תדמית הוא המקום הראשון אליו מגיעים לקוחות פוטנציאליים כדי ללמוד על המותג, המוצרים שלו והשירותים שלו.

למה אתה צריך אתר תדמית אם אתה לא מוכר באינטרנט? מטרתו של אתר התדמית היא להציג חברה ולהראות מי האנשים שעומדים מאחוריה.
זה תורם במישרין או בעקיפין ללגיטימציה של העסק.
המטרה העיקרית היא לבנות מוניטין, לתמוך ולקדם את כל החברה, המותג, המוסד החינוכי או הארגון ללא מטרות רווח עם הייעוד והערכים שלו ולא השירותים או המוצרים שהם מציעים.


הסוגים השונים של אתרי תדמית
אתה בוחר את סוג האתר בהתאם לסוג העסק שאתה עושה ואסטרטגיית הצמיחה שבחרת עד כה.

הנה כמה אפשרויות לבחירה:


אתר מסחר אלקטרוני
המטרה של אתר מסחר אלקטרוני היא למכור מוצר או שירות.
חווית הראווה, שהיא דרך הצגת המוצר (שימוש בתמונות באיכות גבוהה), ותהליך התשלום (גישה להזמנות קודמות, מוצרים שמורים, אפשרויות מותאמות אישית או תגמולים) הם תמיד במוקד.
לפתות מבקר לחנות היא הכוונה לאתר תדמית במסחר אלקטרוני.


אתר מיתוג
פרופיל חברה משקף את אישיותה ומכיל מידע על המוצרים או השירותים שלה.
המטרה היא להכיר למבקרים עסק, מוצר או שירות, לתת להם ביטחון שהחברה לגיטימית.
התכונה העיקרית של האתר היא לשלב עותק חזק ותוכן ויזואלי בלתי נשכח.


אתר יצירת לידים
אתר החברה הזה עוזר למבקרים לאסוף מידע עליהם להכין אותם להיות ללקוחות פוטנציאליים עבור חברה.
המרכיב הקריטי בכל אתר ליצירת לידים הוא דף הבית שלו.
זה הפנים של החברה והזדמנות למשוך תשומת לב ולהדריך משתמש הלאה.
המטרה היא להפוך לקוח פוטנציאלי ממבקר לליד ולשמור על האינטרס שלו לעשות את הצעד הבא ולבצע הזמנה.
קריאות לפעולה, או קריאה לפעולה (למשל, "הירשם", "נסה בחינם", "הצטרף אלינו" וכו'), הם אחד המרכיבים המרכזיים בדף יצירת לידים.


אתר תמיכה
אתר התמיכה מספק מידע ותמיכה עבור חומרה, תוכנה או כל שירות עבור לקוח.
בדרך כלל, הוא משמש חברות טכנולוגיה גדולות כדי לאפשר ללקוחות לבקש תמיכה ולפתור בעיות הקשורות למוצרים באופן מקוון.


אתר בלוגים/חדשות
רוב המידע כיום מוצג באמצעות כלי תקשורת ופוסטים קטנים בבלוג.
בשני המקרים, מטרת האתר היא למשוך את תשומת הלב של המבקרים לקרוא משהו על אירועים אקטואליים או כל מידע אחר כדי ליידע.
ההתמקדות היא בתוכן, שמסווג ומתויג לגלישה נוחה (למשל, "עולם", "ספורט", "עסקים" וכו').
לכל מאמר יש את העמוד שלו.
הדימויים הנלווים לתוכן זוכים לתשומת לב מיוחדת.
משתמשים בוויזואליים כדי לפרק בלוקים ארוכים של טקסט ולגרום לאנשים לסקרנים מספיק כדי ללחוץ ולהיכנס למאמר.


אתר ללא מטרות רווח
זה לא אתר לעסקים אלא אתר המייצג כל ארגון ללא מטרות רווח או צדקה הממומן באמצעות מענקים ותרומות ממתנדבים, תורמים או מהקהילה הציבורית.
ההתמקדות העיקרית היא בהצגת עבודת הארגון עם הפרטים כיצד להצטרף ולהיות חבר או תורם.
מרכיבי המפתח הם פריסה קלה, גלריה איכותית ו-CTA ברור.


אתר חינוכי
סוג זה של אתר מוקדש ללמד אנשים משהו או לספק גישה לקורסים מקוונים, הכוללים סוגים שונים של תוכן מדיה.
זה עשוי גם לייצג מוסד חינוכי ספציפי כמו מכללה או בית ספר.
המטרה היא לגרום למבקרים להיות מעורבים כבר בהתחלה ולהשאיר אותם מעורבים ונרגשים לצרוך את מה שהאתר מציע ככל שעובר הזמן.
ייתכן שדף האינטרנט החינוכי לא יכיל סדנאות וסמינרים, אך מספק מידע מספיק על מוסדות כדי למשוך סטודנטים פוטנציאליים או לספק מידע כללי על תהליך החינוך (למשל, תמונות קמפוס, כתובות או מידע על המשאבים הנדרשים).


מהו אתר תדמית מעולה?
יותר מ-80% מהלקוחות נוטים פחות לחזור לאתר לאחר ניסיון רע איתו.
זה קריטי להתמקד בחוויית המבקרים שלך ולשקול אותה כפי שהם עושים.
ייתכן שהאתר שלך יצטרך יותר או פחות דפים, אבל תמיד יש נקודת התחלה: דף בית, דף שירות, דף מידע ודף יצירת קשר.
ארבעת האלמנטים הללו מקלים על התחלת העבודה ומציאת הפתרון הטוב ביותר.


הנה עוד כמה פריטי חובה לאתר איכותי.

חווית משתמש נקייה ומקצועית.
כדי לשפר חווית משתמש באתר ארגוני, עליך לוודא שהניווט ברור ועקבי בכל האתר.
אל תבלבל את הדף ותגרום למבקרים לנחש לאן הקישור שעליו הם לוחצים יוביל אותם.
שמור על הכל נקי ופשוט.
תוכן כתוב היטב.
תוכן רלוונטי עמוק הוא קריטי מנקודת המבט של הלקוח ושל גוגל.
לתוכן שנכתב בצורה מקצועית שנוצר בצורה טבעית לקריאה יש דירוג גבוה יותר וזוכה לתגובות לקוחות טובות יותר.
כתוב כדי לעסוק וליידע במקום להרשים.
מודיע על מכירה.
ספר למבקרים שלך סיפור על האופן שבו המוצר או השירות שלך יכולים לפתור את הבעיות שלהם.
אתה יכול לקבל את המכירה מבלי למכור שום דבר.

כל המידע על החברה.
אחרי דף הבית, דף אודות הוא הנכס החשוב ביותר של האתר הרשמי של החברה שלך.
זה מה שהלקוחות שלך צפויים לבקר הכי הרבה כשחושבים לעבוד איתך או לקנות ממך.
הנוסחה לדף אודות היא פשוטה: כותרת, משימת החברה, סיפור ו-CTA.
הציג כמה מהעובדים הטובים ביותר של החברה.
הדגש את מי שעומד מאחורי המותג שלך כדי להביא אופי ואישיות לעסק שלך.
זה יכול להיעשות בצורה מינימלית בשחור-לבן או צבעונית, שובבה.
דף קריירה והתמחות.
ספק דף נפרד למשיכת עובדים חדשים.
תאר את התרבות העסקית והליך הגיוס שלך.
זכור לשמור על מידע עדכני.
רשימה של המאפיינים הרוחניים וסימני המסחר של החברה מזהה את מקורות השירותים או המוצרים המוצגים ללקוח.
זה מראה שהעסק רשום ומוגן כחוק, מה שמגדיל את הסיכוי לקבל מספר גבוה יותר של לקוחות נאמנים.
משוב מלקוחות נוכחיים וקודמים הוא מקור מידע לקהל העתידי של החברה, המספק תובנה למוחם של הלקוחות ומעלה את העסקים
תמיכה בזמן ללקוחות בצורה של צ'אט חי או תמיכה בדוא"ל משפרת את שירות הלקוחות ועוזרת לבנות קשר חזק בין חברה ללקוחותיה.

כיצד לנהל ולעדכן אתר תדמית
ניהול אתר תדמית דורש יותר מאמץ ממה שנראה.
העבודה נמשכת לאחר השקת האתר.
זה חייב להיות מעודכן באופן קבוע.
הדגש העיקרי הוא על התוכן והעיצוב של האתר.
על הצוות לעדכן מידע ולמסור חדשות רלוונטיות על פעילותו תוך הקפדה על הכללים המשתנים ללא הרף עבור עותקים.
אתה צריך לפתח מערכת פרסום תוכן, כדי להקל על התהליך ולמשוך יותר תנועה, אשר לאחר מכן ניתן להמיר ללקוחות בפועל.
מעקב אחר הטרנדים העדכניים ביותר של עיצוב אתרים הכרחי כדי לחסל פגמים ולהגביר את האמינות.

שמירה על הנוכחות המקוונת של החברה שלך היא דרישה, המייצגת את הייעוד שלה, ואמצעי למשוך לקוחות חדשים ולהניע צמיחה בהכנסות.
אתה תמיד יכול ליצור איתנו קשר כדי לדון ברעיונות האתר העתידיים שלך.
או תן לנו לעזור לך להרכיב צוות מומחים לפתח אתר מותאם אישית או לרענן אתר קיים ולתחזק ולנהל אותו בטווח הארוך.

תודה רבה על פנייתך! נציג מטעמנו יצור עמך קשר בהקדם האפשרי. בנתיים, אנו מזמינים אתכם לצפות בפרויקטים שלנו

מעוניינים לדעת יותר?

אנחנו יותר מנשמח לעזור לכם :)

השאירו פרטים ונחזור אליכם.